četvrtak, 7. rujna 2017.

Recenzija-Nyx, Essence, Catrice

Boook svima! :) 
Drage moje dobrodošle u novi post. Danas ću također pisati recenzije dobro nam poznatih brendova. Pa...Krenimo :) 

NYX CONCEALER HD STUDIO PHOTOGENIC

Prvi proizvod za danas nam je Nyx-ov tekući korektor koji se nalazi u čvrstoj, prozirnoj plastičnoj ambalaži sa crnim čepom i sadrži 3g proizvoda. Proizveden je u Kini. Moj je u nijansi CW08, poprilično tamna nijansa, koja mi je tokom ljeta savršeno odgovarala zbog mog poprilično tamnog tena. Izbor nijansi je dovoljno velik i svatko bi mogao pronaći nešto za sebe. Korektor se lijepo stapa s kožom, te se lako blenda. Nije previše gust, ni previše rijedak. Ima odličnu moć prekrivanja. Ja ga koristim za bubuljice i pokrivanje podočnjaka. Planiram kupiti svjetliju nijansu kako bi je koristila za posvjetljivanje T zone na licu. Jedina mana ovome korektoru je što se uvlači u bore ( ako one postoje na vašem licu ). Cijena mu je otprilike 40,00 kn. Za tu cijena sam i više nego zadovoljna i dajem toplu preporuku svima :)


ESSENCE LIQUID INK EYELINER

Drage žene! Niste svjesne koliko je ovaj tuš odličan!!! Kao što sam spomenula u prošlom postu, ogrooomni sam zaljubljenik u tuševe za oči i imam ih mali milion, ali ovaj tuš ne izlazi iz moje kolekcije već dobrih 5 godina! Dolazi u crno - plavoj ambalaži i sadrži 3ml proizvoda. Proizveden je u Luksemburgu. Tuš je vodootporan, kad kažem vodootporan to stvarno i mislim. Znalo se desiti tokom ludih ljetnih izlazaka da našminkana završim na noćnom kupanju. Iz vode sam izlazila s istom crtom tuša s kojom sam i ušla. Stvarno dugo drži. Do skidanja make up-a. Matt finisha je, ima fenomenalnu pigmentaciju, brzo se suši, a četkica mu je tanka i fleksibilna, pa je nanošenje lako i precizno. Sama četkica mi je odlično sjela u ruku. Lako se skida preparatima za skidanje šminke. Cijena mu je stvarno niska, košta nekih 20,00kn. NAJVEĆA PREPORUKA IKAD. TRK DO PRVE DROGERIJE!!!

CATRICE MONO SJENILA 

Jedina mono sjenila u mojoj punašnoj kolekciji su od Catrice-a. Mnogo više volim palete, jer su prije svega praktičnije, ali moram priznati da su ova sjenila odlična! 

1. ABSOULTE EYE COLOUR

Ova mono sjenila dolaze u običnoj plastičnoj ambalaži, sadrže 2g proizvoda. Jako su mekana i ugodna pod prstima. Ne truse se i lako se kupe kistom. Pigmentacija im je zadovoljavajuća. Nešto slabija kod smeđe matt nijanse Go, Charlie Brown, a nešto bolja kod "matt" nijanse Ooops...Nude Did It Again!  Ta nijansa je odigrala malu varku! Nije u potpunosti matt. Shimmerastog je završetka, te se prekrasno presijava bez ikakvih okom vidljivih šljokica. S obzirom da im je cijena oko 20,00kn mogu reći da sam jako zadovoljna, pogotovo s obzirom na to da su puno bolja od mnogo skupljih sjenila. 

2. VELVET MATT 


Ovo Catrice-ovo mono sjenilo imam samo u nijansi 070 Princess Mattleine. Dolazi u pakiranju od 2.9g. Ovim sjenilom sam oduševljena. Pigmentacija mu je odlična.  Također se lako nanosi i ni malo ne trusi. Iako je navedeno da je matt, po meni također definitivno nije. Ima suptilni sjaj i najljepše mi djeluje u svrhu highlightera kako ispod obrva, tako i u kutu kapka. Izdržljivost mu je na nekih 5-6h, ali ako se ne stavlja na primer. Ako i za ovo dam preporuku hoće li biti previše? Jer ipak i za ovo od mene imate preporuku :)


Imate li vi iskustva s nekim od ovih proizvoda i kakva su?

Uživajte mi,
do čitanja :*




Nema komentara:

Objavi komentar